論文 - 中村 英樹
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信号交差点の横断歩行者密度分布モデルとその歩行者先行現示(LPI)設定への適用
張 馨, 中村 英樹
交通工学論文集 2 巻 ( 2 ) 頁: A_183 - A_192 2016年
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交差点幾何構造を考慮した幹線道路信号交差点における交通事故リスク要因の分析
塩見 康博, 渡部 数樹, 中村 英樹, 赤羽 弘和
土木学会論文集D3(土木計画学) 72 巻 ( 4 ) 頁: 368 - 379 2016年
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交差点の安全対策としてのラウンドアバウト
中村 英樹
自動車技術 70-3 巻 頁: 74 - 78 2016年
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Analysis and Modeling of Pedestrian Crossing Behavior During the Pedestrian Flashing Green Interval
Iryo-Asano, M; Alhajyaseen, WKM; Nakamura, H
IEEE TRANSACTIONS ON INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEMS 16 巻 ( 2 ) 頁: 958 - 969 2015年4月
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Esimation of Roundabout Entry Capacity That Considers Conflict with Pedestrians
Kang, N; Nakamura, H
TRANSPORTATION RESEARCH RECORD 2517 巻 ( 2517 ) 頁: 61 - 70 2015年
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ZHANG Xin, NAKAMURA Hideki
Journal of the Eastern Asia Society for Transportation Studies 11 巻 ( 0 ) 頁: 1403 - 1415 2015年
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道路交通環境に着目した交通事故発生要因に関する統計モデル分析
渡部 数樹, 中村 英樹
土木学会論文集D3(土木計画学) 71 巻 ( 5 ) 頁: I_889 - I_901 2015年
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後藤 梓, 中村 英樹
交通工学論文集 1 巻 ( 2 ) 頁: A_107 - A_115 2015年
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日本におけるラウンドアバウト流入交通容量推定モデルに関する研究 査読有り
康 楠, 中村 英樹, 神戸 信人
交通工学論文集 1 巻 ( 5 ) 頁: 19 - 28 2015年
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日本におけるラウンドアバウトの実測最大交通量と交通容量の分析
神戸 信人, 尾高 慎二, 康 楠, 中村 英樹, 森田 綽之
土木学会論文集D3(土木計画学) 71 巻 ( 5 ) 頁: I_1017 - I_1025 2015年
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Application of social force model to pedestrian behavior analysis at signalized crosswalk
Zeng, WL; Chen, P; Nakamura, H; Iryo-Asano, M
TRANSPORTATION RESEARCH PART C-EMERGING TECHNOLOGIES 40 巻 頁: 143 - 159 2014年3月
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Kang, N; Nakamura, H; Asano, M
TRANSPORTATION RESEARCH RECORD 2461 巻 ( 2461 ) 頁: 113 - 120 2014年
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渡部 数樹, 中村 英樹, 井料(浅野) 美帆
土木学会論文集D3(土木計画学) 70 巻 ( 5 ) 頁: I_1013 - I_1022 2014年
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張 馨, 中村 英樹, 井料(浅野) 美帆, 陳 鵬
土木学会論文集D3(土木計画学) 70 巻 ( 5 ) 頁: I_1031 - I_1040 2014年
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横断歩行者を考慮したラウンドアバウト流入交通容量のシミュレーション分析 査読有り
中村 英樹
国際交通安全学会誌IATSS Review 39-1 巻 頁: 56 - 64 2014年
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Chen P., Nakamura H., Asano M.
Advances in Transportation Studies 1 巻 ( SPECIAL ISSUE ) 頁: 37 - 50 2014年
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A comparative study on crash-influencing factors by facility types on urban expressway
Wu Y., Nakamura H., Asano M.
Journal of Modern Transportation 21 巻 ( 4 ) 頁: 224 - 235 2013年12月
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Stochastic approach for modeling the effects of intersection geometry on turning vehicle paths
Alhajyaseen, WKM; Asano, M; Nakamura, H; Tan, DM
TRANSPORTATION RESEARCH PART C-EMERGING TECHNOLOGIES 32 巻 頁: 179 - 192 2013年7月
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Left-turn gap acceptance models considering pedestrian movement characteristics
Alhajyaseen, WKM; Asano, M; Nakamura, H
ACCIDENT ANALYSIS AND PREVENTION 50 巻 頁: 175 - 185 2013年1月
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Lane-Based Breakdown Identification at Diverge Sections for Breakdown Probability Modeling
Ma, DP; Nakamura, H; Asano, M
TRANSPORTATION RESEARCH RECORD ( 2395 ) 頁: 83 - 92 2013年