論文 - 田中 貴紘
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頭部の前後・回転運動に着目したデスクワーク中の割り込み拒否度と頭部運動の関係の分析 査読有り
木村和行,田中貴紘,藤田欣也
情報処理学会論文誌 52 巻 ( 4 ) 頁: 1485-1494 2011年
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利用アプリケーション切り替え時に着目したユーザの割り込み拒否度推定法の検討 査読有り
田中貴紘,松村京平,藤田欣也
人工知能学会論文誌 25 巻 ( 6 ) 頁: 683-693 2010年
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アプリケーションスイッチに着目した情報提示タイミング制御のための作業履歴の分析 査読有り
田中貴紘,松村京平,藤田欣也
情報処理学会論文誌 50 巻 ( 1 ) 頁: 314-322 2009年
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Personalized and Deformed Avatars for Realizing Avatar-Mediated Real Person-to-Person Communication 査読有り
Masayuki Heike, Kinya Fujita and Takahiro Tanaka
Proc. of Human Computer Interaction International 2009 頁: 207-215 2009年
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Characterized Argument Agent for Training Partner 査読有り
Takahiro Tanaka, Norio Maeda, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
New Frontiers in Artificial Intelligence: JSAI 2007 Conference and Workshops Revised Selected Papers, Lecture Notes on Artificial Intelligence 4914 巻 頁: 377-389 2009年
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ユーザの割り込み拒否度を考慮した円滑な会話開始支援エージェント 査読有り
田中貴紘,藤田欣也
電子情報通信学会論文誌 J92-A 巻 ( 11 ) 頁: 852-863 2009年
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利用アプリケーション切り替え時の割り込み拒否度低下期間の検討 査読有り
田中貴紘,藤田欣也
日本知能情報ファジイ学会論文誌 21 巻 ( 5 ) 頁: 827-836 2009年
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事例に基づく特性を持った論争エージェントの開発 査読有り
田中貴紘, 前田憲生,片上大輔,新田克己
電子情報通信学会論文誌 J91-D 巻 ( 2 ) 頁: 333-344 2008年
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Unconsciously Harmonized Online Communication based on Uninterruptibility Estimation of Interaction Partners 査読有り
Takahiro Tanaka,Kyouhei Matsumura and Kinya Fujita
Proc. of the 8th Asia-Pacific Conference on Computer Human Interaction 頁: 77-85 2008年
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Acceptable Dialogue Start Supporting Agent for Avatar-Mediated Multi-Tasking Online Communication 査読有り
Takahiro Tanaka,Kyouhei Matsumura and Kinya Fujita
Proc. of the 8th International Conference on Intelligent Virtual Agent 2008 頁: 547 2008年
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Supporting Acceptable Dialogue Start Based on User Uninterruptibility Estimation for Avatar-Mediated Multi-Tasking Online Communication 査読有り
Takahiro Tanaka,Kyouhei Matsumura and Kinya Fujita
Proc. of Human Computer Interaction International 2009 頁: 272-281 2008年
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Characterized Argument Agent for Training Partner 査読有り
Takahiro Tanaka, Norio Maeda, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
Proc. of the 1st International Workshop on Juris Informatics 頁: 377-389 2008年
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Case Based Utterance Generating for An Argument Agent 査読有り
Takahiro Tanaka, Norio Maeda, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
International Joint Conferences on Artificial Intelligence (IJCAI) 07 workshop, Proc. of the fifth workshop on Knowledge and Reasoning in Practical Dialogue Systems 頁: 38-41 2007年
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調停トレーニングにおけるアドバイザエージェント, 人工知能学会論文誌 査読有り
田中貴紘, 片上大輔,新田克己
人工知能学会論文誌 21 巻 ( 4 ) 頁: 319-329 2006年
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Advice Agent for Online Mediator Education 査読有り
Takahiro Tanaka, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
AAMAS-06 workshop, Proc. of international workshop on Agent-Based Systems for Human Learning 頁: 43-48 2006年
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オンライン調停教育支援システムの類似場面検索機能 査読有り
田中貴紘, 安村禎明, 片上大輔, 新田克己
人工知能学会論文誌 20 巻 ( 2 ) 頁: 94-104 2005年
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Online Support System for Mediator Education 査読有り
Takahiro Tanaka, Yosiaki Yasumura, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
Proc. of International Joint Conferences on Artificial Intelligence (IJCAI) 05 頁: 1702-1703 2005年
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Case Based Online Training Support System for ADR Mediator 査読有り
Takahiro Tanaka, Yosiaki Yasumura, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
Proc. of ICAIL2005 workshop "Artificial Intelligence and Legal Education" 頁: 22-27 2005年
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Online Mediation Agent Based on Old Cases 査読有り
Takahiro Tanaka, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
Proc. of Agent-based Approaches in Economic and Social Complex Systems (AESCES) 2005 頁: 43-51 2005年
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Case Based Online Training Support System for ADR Mediator 査読有り
Takahiro Tanaka, Yosiaki Yasumura, Daisuke Katagami and Katsumi Nitta
Proc. of International Conference on Artificial Intelligence and Law (ICAIL) 2005 頁: 234-235 2005年