論文 - 犬塚 篤
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Is participation in services a burden on customers? Optimizing the customer’s role of participation 査読有り
Atsushi INUZUKA, and Lijing CHANG
Review of Integrative Business and Economics Research 12 巻 ( 1 ) 頁: 111 - 123 2323年1月
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顧客の寛容度分析の提案:ホテルサービスを対象にした妥当性検証
犬塚篤
経済科学 70 巻 ( 1/2 ) 頁: 1 - 9 2022年3月
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口コミ情報を用いたサービスの期待値推定法の提案:東横INNとアパホテルの比較分析 査読有り
犬塚篤
JSMDレビュー 5 巻 ( 1 ) 頁: 17 - 23 2021年5月
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Adaptive selling behavior: A new way of approaching adaptive selling and its effects 査読有り
Atsushi Inuzuka
Review of Integrative Business and Economics Research 10 巻 ( 1 ) 頁: 105 - 114 2021年1月
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店舗内における非公式リーダーの発生要因:店員の能力限界に着目して 査読有り
犬塚篤
組織科学 53 巻 ( 3 ) 頁: 77 - 85 2020年4月
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顧客志向と販売志向が販売員の客観的業績に与える効果:アパレル企業における実証調査 査読有り
犬塚篤
マーケティングレビュー 1 巻 ( 1 ) 頁: 23 - 30 2020年3月
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Distributed management in service setting: An exploration of the feasibility of coordinating three different orientations in a store 査読有り
Atsushi Inuzuka
Journal of Economics, Business and Management, 7 巻 ( 3 ) 頁: 102 - 107 2019年
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SL理論の妥当性の再検証:コサイン曲線を用いた包括的検証法の提案 査読有り
犬塚篤
経営行動科学 31 巻 ( 1/2 ) 頁: 17 - 32 2019年
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国内完成車メーカーと1次サプライヤー間の取引依存関係:分化する部品調達方針 招待有り 査読有り
犬塚篤
日本経営学会誌 40 巻 頁: 55 - 65 2018年
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自動車部品取引のオープン化は進んだのか 査読有り
犬塚篤
経済科学 65 巻 ( 2 ) 頁: 15-23 2017年
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How should suppliers respond to economic crises?: Lessons from the Japanese auto parts industry 査読有り
Atsushi Inuzuka
Review of Integrative Business and Economics Research 5 巻 ( 4 ) 2016年
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Embedded profitability: A network view on the Japanese automobile industry 査読有り
Atsushi Inuzuka
Review of Integrative Business and Economics Research 4 巻 ( 4 ) 頁: 187-194 2015年
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書評:Roberto Verganti, Design-driven Innovation 招待有り
犬塚篤
岡山大学経済学会雑誌 46 巻 ( 2 ) 頁: 263-271 2014年12月
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パネルデータ分析を用いた社会的埋め込み理論の検証 査読有り
犬塚篤・渡部俊也
組織科学 47 巻 ( 3 ) 頁: 63-77 2014年
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Empirical analysis of the effect of Japanese university spinoffs' social networks on their performance 査読有り
Yuri Hirai, Toshiya Watanabe and Atsushi Inuzuka
Technological Forecasting and Social Change 80 巻 ( 6 ) 頁: 1119-1128 2013年